نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی سپاهان و الهلال در لیگ قهرمانان آسیا | نقشه‌های مورایس برای تاریخ‌سازی در آسیا

  • کد خبر: ۲۱۱۸۸۱
  • ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۴
تاریخ و ساعت بازی سپاهان و الهلال در لیگ قهرمانان آسیا | نقشه‌های مورایس برای تاریخ‌سازی در آسیا
سپاهان و الهلال در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های فوتبال سپاهان و الهلال عربستان، پنجشنبه ۲۶ بهمن از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

سپاهان ایران با کسب ۱۰ امتیاز در گروه C به عنوان یکی از ۳ تیم برتر گروه‌های غرب آسیا به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.

الهلال عربستان نیز در گروه D این رقابت‌ها با ۱۶ امتیاز به عنوان صدرنشین به این مرحله صعود کرد.

سپاهانی‌ها که به شرایط ایده‌آل خود بازگشته‌اند و مشکلشان برای میزبانی در ورزشگاه خانگی خود حل شده، پیش از این دیدار برای رقیب قدرتمند عربستانی خود حسابی خط و نشان کشیده‌اند که نتیجه‌ای تاریخی در نقش جهان رقم خواهند زد.

در سوی دیگر میدان الهلال عربستان نیز در بهترین فرم خود قرار دارد و با ۵۳ امتیاز در صدر جدول لیگ حرفه‌ای عربستان قرار دارد و نسبت به تیم یاران رونالدو اختلافی ۷ امتیازی ایجاد کرده است. الهلال که در این فصل قدرتمند ظاهر شده، هنوز در لیگ عربستان متحمل شکست نشده و حتی تیم پر مهره النصر را هم در هر دو دیدار رفت و برگشت شکست داده است.

در چهار تقابل سپاهان و الهلال، اصفهانی‌ها دست بالاتر را دارند و در ۲ دیدار به پیروزی رسیده و تنها در یک دیدار شکست خورده‌اند. یک بازی میان این دو تیم نیز به تساوی رسیده است.

از نکات جالب توجه این دیدار انتخاب احمد العلی، داور بازی ایران و قطر برای قضاوت در این بازی است که با اعتراض سپاهانی‌ها نیز همراه شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->